Jubileum kamp Wiltz 2010

We zijn er!!!

Hallo Allemaal!!

Even een berichtje vanuit het hele mooie Wiltz! Na een goede bus en busjes reis hebben we allemaal Wiltz bereikt! We hebben er ongeveer 3 uur over gereden, regelmatig een plasstop gemaakt en af en toe wat gedronken.

Op het terrein aangekomen waren alle tenten (behalve die van de scouts) al opgebouwd. Echt super fijn! DAardoor hoefde we niet heel hard te werken maar konden we direct beginnen met het klaarmaken van de slaapplaatsen.

We hebben lekker frietjes gegeten en die waren super klaargemaakt. Ook de salade was perfect! Kookstaf bedankt!

We hebben zelfs al een echte brug voor over het water!

Zo morgen komen er meer berichtjes maar nu weten jullie in ieder geval dat we veilig zijn aangekomen!

Groetjes van ons allemaal!

Scouting Paulus

Erik, Aafke & Indy

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!!
Indy moest straks even flink huilen, mist Nick nu al (wij ook haha).

Groetjes uit Helmond

jos en gerry van liempt

Fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad en veilig zijn aangekomen!!!
Veel plezier deze week !!

Dick en Marina Martens

Fijn om te lezen, dat jullie goed aangekomen zijn. Nu maar hopen, dat het met het slapen een beetje wilde lukken. In huize Martens is het erg stil zonder Julia. Een hele fijne week gewenst voor jullie allemaal.

Groetjes, Dick, Marina, Emma & Sophie

John en Jet(opa en oma van Nick van Otterdijk

Hallo Nick en alle andere scouts. En hebben jullie lekker geslapen in jullie tenten? Wij wensen jullie nog heel veel plezier daar in het mooie Wiltz.
Groetjes van Indy (die is bij ons aan het logeren) en John en Jet

Wil-Jan en Ingrid Stommels

Hallo allemaal

Ben erg benieuwd naar de eerste foto's. Hier in huis is het wel erg rustig zonder onze Isa, Jula en Tommie.

Veel plezier

Wil-Jan en Ingrid Stommels

Rob en Ingrid Kuipers

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Heel veel plezier in het mooie Wiltz. Geniet er lekker van!

Sheila Haasnoot

Ha lieve schatten,

Ik heb prima geslapen, jullie ook? Tis behoorlijk stil hier, en ik heb zeeen van tijd om te...poetsen?????
Enfin, Heeeeeel veel plezier met elkaar allemaal !
Ik ben heel benieuwd naar de fotos van de brug en de bar en de tenten enzovoort.
CU Sheila

Edjekadetje

Hoi tentslapers en niet-slapers,
Heerlijk stil hier in huis - maar toch kijk ik al uit naar zaterdag!
Veel plezier en op tijd naar bed he! ;-)

Opa en Oma Derks voor Wouter Jonkers

Wij hebben jullie belevenissen tot op heden gelezen en zijn blij dat alles goed en vooral prettig verloopt. Wij hopen dat je het leuk vindt en blijft vinden.
Veel plezier en dat wij je snel weer gezond en voldaan
terugzien. XXXX
De leiding wensen wij veel succes voor deze week.

Ome Frank en tante Bianca voor Wouter Jonkers

Hey vriend, heel veel plezier met het kamperen en dat je maar veel mag beleven ! We zijn benieuwd naar je verhalen, tot snel. Dikke kus ome Frank, tante Bianca, David en Olivia xxx

René Lodder

Hoi kampeerders!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ben benieuwd naar jullie belevenissen! De groeten aan iedereen en aan Thijs in het bijzonder! Veel plezier gewenst! Doei!

Marjon en Jos Gijzen

Hee kampeerders,
Geweldig om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Hier is het stil en gaan we aan een regenachtige werkdag beginnen, hopelijk hebben jullie mooi weer!!
Veel plezier daar en de groetjes

Oma en Opa Schepers

Het lijkt ons wel erg spannend allemaal,
maar dat de mama van Zoe afgeslacht is moeten wij tegenspreken, gisteren was ze nog springlevend.
Verder voor jullie allemaal nog fijne dagen en gezond (en wij denken vermoeid) weer terug in Helmond.