Jubileum kamp Wiltz 2010

Update vrijdag

Bevers, Vrijdag 30-7-2010

Vandaag is het voor de bevers een rustige dag geweest, vanmorgen mochten ze na enkele drukke dagen eindelijk een keertje uitslapen. We hadden op het programma een inloopbrunch staan. Dus word je wakker en heb je honger dan mag je komen eten, heb je nog geen zin, dan blijf je toch even liggen in je slaapzak. De laatste bever kwam toch zo tegen 10 uur uit zijn tent gerold.

Op het programma voor onze bevers stond vandaag niets vast, eigenlijk heb we geen programma. We hebben een rustdag en dat mocht ook wel na alle drukke dagen. Spelen was vandaag het grote woord, gewoon spelen en dat hebben onze bevers dus ook gedaan.

Pas laat op de middag zijn we de voorbereidingen gaan treffen voor ons optreden voor de bonte avond van vanavond. We hadden met onze bevers 2 liedjes voorbereid, cowboy Joe en superman. Tijdens het oefenen was al snel duidelijk dat het een daverend optreden zou worden. Alle speltakken hadden stukjes voorbereid dus dat moest wel leuk worden.

Maar voordat het zover is gaan we eerst nog een aantal groepsfoto's maken. Samen met onze bevers maken we foto's voor onze tenten en met de gehele groep gaan we een echte grote groepsfoto maken voor de vlaggenmast. Daarna mogen onze bevers aanschuiven aan de BBQ. Er wordt dan voor 116 personen vlees gebakken en dan is dan ook smullen geblazen.

De bonte avond is een happening op zich, 14 liedjes/sketches worden ten tonele gebracht en er wordt heel wat afgelachen, gezongen en gedanst. En Carl heeft er voor gezorgd dat onze leiding en leden weer diverse Yells onder de knie hebben gekregen, vraag je kind maar eens naar de bananen of vuurwerk Yell.

De bevers gingen uiteindelijk om 22.30 uur naar hun tent toe om voor de laatste keer te slapen in hun eigen tent.

Iedereen, zaterdag 31-7-2010

De laatste dag is aangebroken en die verloopt voor al onze leden toch wel zo'n beetje het zelfde, wakker worden, aankleden, ontbijten, inpakken, tenten afbreken, vrachtwagen inladen, wachten, broodje met knakworst naar binnen duwen, bus instappen en dan nog één keertje achterom kijken naar een geweldig kampterrein en op weg naar huis gaan met een geweldige ervaring.

Tijdens dit kamp zijn er heeeeeel veel foto's gemaakt en er is ook gefilmd.

Als het nieuwe scoutingseizoen weer begonnen is organiseren we een film en fotoavond om jullie een indruk te geven van onze belevenissen. Daarna zullen alle foto's op internet gezet worden waar jullie ze zelf weer kunnen downloaden

Erik, Aafke, Nick & Indy

Bedankt voor alle geweldige updates, wij hebben ervan genoten en kijken uit naar de film- en fotoavond.

We zijn heel blij dat Nick weer lekker thuis is, maar na alle enthousiaste verhalen, zijn we toch ook heel blij dat we hem mee hebben laten gaan. Wat een unieke ervaring!!

Bedankt voor alle goede zorgen!!
De bikkelbevers mogen trots zijn op zo'n fantastische leiding!!

Groetjes,
Erik, Aafke en Indy en een dikke knuffel van Nick

robert miranda kyell en demy

Kyell wil jullie via deze weg heel erg bedanken voor een knal week die hij niet snel zal vergeten.

bedankt voor alle leuke update's we zaten iedere dag aan de computer geplakt. en we kijken uit naar het niuwe seizoen (naar de video en foto's).

fijne vakantie en tot september

Robert Miranda kyell en Demy

gerry en jos

Iedereen bedankt voor een kei fijn kamp!
Lisette heeft het reuze naar d'r zin gehad!

We zijn benieuwd naar de film en foto's.

Fijne vakantie

Anita Wim en Karlijn

Namens Karlijn bedankt voor het super kamp ze heeft er ontzettend van genoten en raakt er niet over uitgepraat. Nogmaals BEDANKT

Julia Martens

Ik vond het heel erg leuk op kamp.
Groetjes,
Julia